We are going out tonight

Som rebecka sa, Vad fan gör jag vaken nu?! Tanken var att jag skulle gå och mockabort hos Ludde, men jag blev för lat och för lat för att gå och lägga mig igen.. Men min hals kanske skulle behövt sova, jag har ont i halsen och jag är snorig. Det är inte alls kul, men jag har ju i alla fall klarat skrivningen. Nu är det körningen kvar, hade jag fått bestämma hade jag fått göra bort den idag. Men nu får jag ju inte bestämma allt.. :(
Ligger framför tvn med datorn och insåg hur sanslöst tomt det är här utan min kära Ozzy.. Som sagt, hade ja fått bestämma hade han varit här. Livet utan hund är otänkbart, min mardrömm vore att få ett barn eller en man som inte tål dem. Fy..
Nä, nu kanske ja ska hoppa lite på lille Rikard som ligger och sover. Vi ska ju på Harry's ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0