I throw my hands up in the air sometimes

Har varit på skolan och fått närvaro, imorrn är det äntligen dags. Fy jag är så nervös så jag vet inte vars jag ska he mig snart. Och imorgon kommer Rikard och hela hans lägenhet ser ut som ett bombnedslag?! Jag måste städa om jag hinner idag innan jag åker till Olivia, och jag måste göra historia och matte och körkortsteori och gå med hundarna. Hur fan ska dagen räcka till? Inte nog med det så måste jag få Rebecka att vakna för vi har PA möte kl. 11. En kamp mot det omöjliga typ?
Förästen så måste jag säga att mitt hår har blivit så mycket starkare och fräschare sen jag började använda Niveas hårinpackning, colour protection. Helt enkelt skitbra och nu kanske jag kan få långt hår någon gång?!


Den lilla burken nere till vänster är suverän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0