For now, Im in Övik

Sitter hemma hos Rikards mamma och väntar på Mikaela. Jag har varit "duktig" och pluggat körkortsteori, det konstiga är att det bara går sämre och sämre för varje gång. Jag fattar det inte.. Idag har vi i alla fall varit och köpt en present till Johan, eller den ska väl egentligen komma från mamma. Dessutom har vi köpt en coctailkortlek till lägenheten. Det finns en speciell, på klöver 10 som heter smurf. Den är blå och ser sanslöst god ut! Det kanske blir en sån på inflyttningsfesten? Eller Volbeat kanske?! Dom har i alla fall släppt ett nytt album men hittar det inte någonstans :( önskar det kommit sig till spotify men icket det..
Igår var jag och trände på brux, även på stan en sväng med Therése. Sist men inte minst gav vi Rikards mamma hennes födelsedagspresent, ja hon fyller ju år samma dag som jag.

Hon fick två sånna här snygga glas, jag vill också ha stora, fina vinglas men helst skulle jag vilja ha några enkla fina cocktailglas att dricka ur :)

Typ ett sånt här :)

Kommentarer
Postat av: olivia

dom har skitfina cocktailglas på Åhlens! köp dom :)

2010-09-11 @ 20:19:40
URL: http://lonesomeolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0