Fisk som fisk?

Jag måste ju säga att jag har väldigt varierande humör. Men det är något man får på köpet med mig.
Idag vaknade jag och det är en bra dag, medan jag igår la mig för att somna utan livsglädje alls. Konstigt hur humörsvägningar kan ställa till med så pass mycket. Trots mitt kända söndagshumör så lyckades jag och Annette plugga lite matte och jag hann skriva lite engelska. Ambitiöst av mig!
Idag kommer Rikard hem från jobbet så jag ska passa på att bjuda honom på middag i hans lägenhet. Han som inte har sett den sen jag satt mina fingrar i den så nu ser det ut som ett hem i alla fall! Så nu efter svenskan ska jag gå och köpa vitkål, citronpeppar och morötter. Mums jag älskar mat! :)


Silverfiskar gillar jag därmot mycket sämre. Fy för Rikards lägenhetsdjur :(

Kommentarer
Postat av: lillebror

du måste lägga upp nå bilder på lägenheten! :)

2010-09-06 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0