Camilla Samuelsson?!

Hur, hur i hela friden kunde jag glömma att det var mammas nya kille ikväll? Jag har precis sett fångarna på fortet där min kära Magnus förlorade.. :( Så nu lyssnar jag på dagens avsnitt av mammas nya kille för att höja humöret en snärt!
Idag har jag hunnit med en hel del, gjorde en hel del matte när jag väl slutat blogga därimot vet jag inte om Annette fick så mycket gjort menmen :) Har ikväll hunnit med att kasta in ved med mamma, bytt sängen, damsugat båda bilarna och dessutom gått 5 km. Jag älskar att gå och jag älskar ännu mer att gå med hundarna, om man får lägga till en liten guldkant på tillvaron så lägger jag gärna till Rebecka eller Rikard som sällskap.
Jag kan bara säga att dagen vart en riktigt bra dag, förutom att jag hann blir väldigt less i morse ;) Men nu är det dags för en dusch så ska jag och mamma spela kort å höra klart på mammas nya kille.
Puss på en bra dag och puss på bra vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0