när min tro är svag

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del, både varit i skolan, jobbat, varit med Rebecka en sväng, varit i stallet hos Ludde och nästan viktigast av allt.. beställt studentmössan. Det borde vara ett tecken på slutet, men om någon ser ljuset i tunneln.. Lova att ni visar mig det! Jag önskar att jag kunde njuta av mitt sista år i skolan men istället så blir det som alltid annars. Suck.
Imorgon blir det också jobb och skola för hela slanten. Livet, vart tog det vägen?!


En lycklig häst är en vacker häst

Det var fler som ville vara med och leka ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Okej, haha det är nog smart. ;)

2010-10-22 @ 23:07:10
URL: http://pingglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0