LIFE IS FUCKED UP!

Ja, det är sant. Just nu kokar jag snart av ilska. Knappt känns morgondagens Luleå tripp och Volbeat konsert rolig längre. Tråkigt men sant, så jag ska väl kanske låta bli att ordbajsa ur mig min ilska här. Jag vill bara att min kära Rikard ska vara här och hålla om mig. Det skulle få allt mycket bättre men än dröjer det nätter innan jag slipper vara ensam i min stora säng igen. Har idag tagit med mig gamla ninen från Racksund. Han är en lojal vän, kanske den lojalaste jag har?
Nu är det dags jag börjar packa, imorrn blir en lååång dag med Volbeat som avslut, tack och lov att vi hittade igen dom där jävla biljetterna jag nästan trodde hade förvunnit! God natt bloggen!

Kanske han ska få följa med imorrn? Han kan ju det där med party :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0