Du har säkert hört historian, från kylan in i värmen..

När jag nu tittar ut genom fönstret är det hur dimmigt som hellst och frosten ligger fortfarande på taket trots att klockan är halv 10. När jag rör på huvudet känns det som det ska sprängas och näsan är oandvändbar. Så jag gissar att min helg kommer bli jääätte rolig, eller så inte.
Jag ska i alla fall rida kurs på Bill, hoppas det kommer gå bra. Mest hoppas jag att det ska gå bra med min bil idag. Jag vill så gärna ha igång den. Det är ju så förbannat långt till tisdag, då är ju hela helgen över.
Men ärligt talat känns det faktiskt inte så jääätte speciellt att ha körkoret, det är ju visserligen jävligt skönt att kunna förflytta arslet själv. Jag menar mer att sitta i bilen inte känns så speciellt som jag trodde.
Nä, nu ska jag gå ner och äta frukost. Jag hörde ett rykte om att det inte är någon matte idag?! Vore inte fel.


Jag har tur som haft världens vackraste hela natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0