War is over?

Efter en rolig lördagkväll, tung lördag natt, en tung söndag och en ännu tyngre söndagnatt längtar jag så oerhört mycket efter min pojkvänn. Han är en stjärna. Trots att julen bara kommer närmare och närmare så känns det som den och dess tillbehör bara glider längre och längre ur mina fingrar. Det känns som mitt hjärta sakta slits ur min kropp,


So this is christmas
And what have you I done
Another year over
And a new one just begun
And so this is christmas
I hope you have fun
The near and the dear ones
The old and the young a very merry christmas
And a happy new year
Let’s hope it’s a good one
Without any fear.


Även fast jag vet att du aldrig läser och aldrig kommer göra.. Så älskar jag dig mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0