ett kort lov är över och nu kan jag bara titta tillbaka på mitt livs sista höstlov :(

Nu sitter jag i min nybäddade säng, den är oerhört skön kan jag lova! Och väldigt gul dessutom! Gula lakan, 3 gula täcken och en gul kudde. Inte illa, det finns röda veckan, men varför inte en gul. Eller varför inte ett gult liv?! Alla kissar ju så det vore ju inte ologiskt!
Missade ridlektionen också, typiskt! Menmen, det är väl inte sista gången. Tråkigt bara att det var western, som jag själv hade haft som önskeförslag. Nu ska jag sova en god natts sömn och göra mig redo för skola och ett pass core imorgon. Men först lite bilder sen lovet :)


Först, våran säng med bäste svampbob och så klart harry potter!

Rikard fick följa på Johans födelsedags present, men tjuren.. var nog inte hans vän :)
 
Inte Johans heller ;)

Njaa... kanske inte min heller.. :(

Mormor ville ha lekar och det fick hon, jag van bilkörningstävlingen. Oväntat? Nej! ;)

Jag och Rikard som våra rätt jan. Helt psyko?!


Sist men inte minst, min underbara moster som jag redan saknar! En sann inspiriationskälla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0