"It's what you do last that counts"

Nu sitter jag ensammen i soffan med huvudvärk, hade tänkt lägga mig men hittade 2 and a half man på tv 3 så det får underhålla mig en stund innan jag lägger mig. Om jag kommer kunna somna är en helt annan femma. Har idag och igår sett den hemskaste film jag någonsin sett. Ja, jag såg en igen idag! Jag vill bara gråta när jag tänker på den, att man kan göra något sådant. Nä är det en film alla borde se så är det the girl next door. Då kanske man får lite insyn om hur bra man egentligen har det och om hur sjuka människor det egentligen finns, det värsta av allt är att allt som händer under filmen inte bara är på hitt utan har hänt i verkligheten. Nä usch...



Som sagt, har du inte sett den.. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0