Här vid foten av snötäckta fjället

Så sitter jag här igen, nu har jag nyss varit och ätit en carbonara på Harrys, eller rättare sagt en halv. Blev så mätt, är inte stor i maten idag och det kanske bara är bra egentligen :) Hoppas att det fortsätter så senare också så blir man inte en stor gris igen! :D Vi har i alla fall stallfest ikväll, men när Mikaela liks pallrat sig till lilla Arjeplog är det väl bäst att passa på.. :)
Nu väntar jag på världens bästa tjejer, vi ska på lappfest senare och krogen. Att jag är 18, det känns fortfarande ganska lite konstigt och overkligt. Att jag kan beställa sprit lagligt på krogen och får köra bil lagligt. Tänk vad jag kan och får :))
Men nu ska jag fortsätta leka med mitt vinglas och minttu tills de kommer sig hit. Jag är så sugen på tequila!!
                            

Jag är lapp och jag har lite renat,
det är hembrännt, ja tacka för det!
Ty att köpa blir dyrt så förbenat
för då kommer ju skatterna me

                                        Skål, vi syns imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0