You won't be the one to tuck me in at night

Ännu en helg har flygit förbi, vilket betyder att vi går ännu en vecka närmare skolavslutningen. Jag har fortfarande en stor hög med läxor osv som måste göras bort. Usch, känns allt utom lockande. Ja hela helgen har varit ganska olockande.
Det är tur att jag har världens vackraste Ludwig att pussa på i bland, det är dessutom tur att jag har världens vackraste pojkvänn som håller om mig ibland. Men det räcker inte alltid, långt ifrån alltid kanske.
Hur bortskämd är jag inte? Eller vars sitter felet? Jag vet knappt vart jag ska vända mig längre och det finns ingen väg jag promenerar som är rak. Jag vill inte gå den långa vägen längre för hur man än gör så slutar man lik förbannat i någon skit. Kommer det inte från ett håll kommer det från nå annat. Vad lever vi för ens?

You don't know how you met me
You don't know why, you I cant turn around and say good bye
All you know is when im with you I make you free
And swim through your veins like a fish in the sea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0