Tills hjärtat slutar slå

Äntligen har fröken Wågström tagit sig i kragen och skaffat en ny blogg! Så då kanske mina dagar är räddade? Eller?! Vi får väl se hur ofta partyprinsessan kommer uppdatera :)
Jag är otroligt trött idag, kraftigt less på att sömnen inte vill som jag vill. Men nu kommer snart mannen i sängen och då kanske jag får sova ordentligt igen. Eller ja, man kan ju i alla fall få hoppas på det.

Jag och Petra försöker förstå programeringen, eller ja i alla fall Petra. Jag ser ingen nytta i de hela och jag kommer aldrig förstå mig på det. Och jag är allt utom intresserad!
Dags att försöka bry sig, sista kvarten!



Framför elden skulle jag vilja vara, jag skulle nog somna som en barnrumpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0