Time after time

Tänk vad tiden går fort?! Det hela känns så overkligt... Maja fyller 18 imorrn. Hon fyllde väl nyss 15? Tony tog körkortet i tisdags. Det är 1 månad och 6 dagar kvar till mammas bröllop. Det är helt sinnessjukt hur fort tiden går. Det var nyss julafton och pappa friade.
Det känns som igår Mikaela och Rebecka åkte ifrån arjeplog för att gå på sommarlov och jag blev kvar här i Arjeplog hela sommaren. Är det bara jag eller känns det helt overkligt att vi tar studenten nästa år? Vi missar så otroligt mycket, hela tiden har vi chanser att göra saker, roliga som tråkiga. Men det är upp till oss, det är då frågan dyker upp i mitt huvud. Äter latmasken upp oss? Är världen så otroligt mycket latare nu för tiden?

Imorrn, var det 3 år sedan denna bild togs. Ibland känns det som igår.


Själv tycker jag också att det är ganska lustigt att Rikard visade mig exakt samma sugrör, fast dom tillhörde hans pappa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0