gäsp!

Det börjar nästan bli sanslöst, det har snöat idag. 11 maj och det snöar? Crazy! Fast jag ska väl inte klaga allt för mycket, mamma har ju varit med om att det snöade på skolavslutningen så vi får väl hålla tummarna så vi slipper det i alla fall!
I natt vart det inte heller mycket till sömn, jag förstår inte varför jag inte kan få sova ordentligt! Ikväll hoppas jag att jag och Jasmin ska vara jätteduktig och göra nå skolarbete och gå en promenad med mitt cpben. Var till skolsyster i morse men icket var hon där. Jag som tänkt väga mig också!
Jag har frusit hela dagen, och jag är skithungrig. Så nu ska jag och Bruhn äta palt, GOTT!



GooChoppern som inte är kvar längre hos karlen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0