Walking in sunshine.. :)

Inne efter en heldag ute, hoppas att detta inte gör att min förkylning tar död på mig! Som för övrigt aldrig verkar vilja ge sig!
Började dagen med lite så kallad pimpling ute på Akkelis, men det slutade med att jag och annette fikade och löste korsord. Lätt, eller så inte!
Vi åkte alla hem vid lunch ungefär för att sedan gå och hämta posten med mor och hundarna. Dumma som vi var tyckte vi att det var en bra idé att gå sjövägen. Men det fick vi båda ångra efteråt.. Mamma krälade som en hund bitvis för att inte sjunka igenom, och hon som inte ens hade ordentliga kläder. Ojoj, önskar verkligen att jag fått med det på bild! Sen var jag in till Luddoboy, ja det är ju sista dagen idag. Så vi hade en liten mysstund i stallet, det ska bli skönt att bli av med honom men samtidigt tomt och tråkigt! Har även hämtat lite smågrejjer på samhället, snart är jag som en ny människa! :)

Nu verkar det vara mat snart, lägger in nån bild från promenaden! :)




Sist men inte minst, snyggaste stjärten i stan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0