Rom, rom, rom och cola!

Nå, vad tror världen.. Jag kanske passar som toppbloggare?! Haha, varför inte säg? (:
Jag tror i alla fall att det är dags för mig och min rethosta att dricka lite molipekt och sova. För imorrn är det arbetsdags! Det är lite roligt, jag ska jobba med en tjej vi hade som engelska vikarie i högstadiet.
Ja, högstadiet det var en lustig tid det!
Men god natt alla eller ingen,


Rebecka och Rose-Marie har ju en humor för sig, men öra för musik som duger för mig! Så det här inlägget ägnar jag till Rebecka, antagligen skulle man kunna säga att alla ägnas henne eftersom hon antagligen är den enda som läster dyngan (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

rom rom rom å colaaa, rom rom rom å colaaa ;D

2010-03-27 @ 16:29:11
Postat av: Rose-Marie

Klart de ska va rom o cola,haha

2010-03-28 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0