Nu tar jag påsklov!

Haha jag måste ju vara världens sämsta bloggare, ena stunden lägger jag upp typ 40 inlägg i sekunden och nästa inget på en halv dag (:
Nu sitter jag på skolan och överväger om jag ska skolka biologin, vilket känns kraftigt lockande eftersom jag inte kommer klara provet! Blir nog så, för jag vill ut och fota. Ja nu har jag en av skolans systemkameror och inte vill jag bara sitta inne och tråka då inte! Vet ni vad det bästa är?! Jo, JAG HAR DEN HELA LOVET!


Har dock inte så stort hår, men leedenet blev som lika stort i alla fall när jag hämtade ut kameran! :)

Nu väntar jag bara på att Olivia ska komma till samhället, och ja.. Jag längtar tills ikväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0