I pretend like you're not real

Igår när jag la mig och skulle starta en film hör jag något under sängen, jag kan ju säga att jag hann bli måttligt förvånad men sen såg jag tassarna och insåg att det var Ozzy som tänkt sova med mig. Mysigt men sällskap av någon.
Idag är det strålande sol och endast 3 grader kallt ute, det känns inte bra eftersom jag hur som helst inte kan gå ut i det vackra vädret. Jag kan inte gå en promenad, jag kan knappt sova. Jag blir helt tokig på denna jälva hosta. Och här sitter jag å fryser, skitbra. Eller så inte, men det är kallt i hela huset. Kanske skulle gjort lite varm choklad om ja orka.. 
 
Jag har i alla fall nu på morgonen sett Mona Lisas Leende, ganska bra film. Fast jag gillade inte riktigt slutet! Synd, fast jag vet inte heller hur man skulle gjort det bättre utan det vara bara något med det som jag inte gillade.
Men Kirsten Dunst och Julia Roberts är ju så gott som alltid bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0