Där simmar sällan någon haj eller val.

Tänk så tråkigt det kan vara att titta ut igenom fönstret. Hur mycket kan man önska något egentligen?
Tänk en varm vårdag, pimpelspö, skoter, varm cholkad och varma mackor. Kan det bli så mycket bättre? Ibland känns det som man inte kan begära så mycket mer, eller det skulle väl kanske vara oändligt med bensin. Det är få saker som är lika vackert som just vårvintern här hemma. Eller kanske en varm sommardag, ligga i sanden i värmen. Bli brun och fet, skönt. Åka och fiska mitt i natten, bara ta en kall cider eller varför inte en crusing?
Ja just nu önskar jag nog mig nästan vad som helst utom denna ständiga jävla snöstorm.
Nu vill jag ha sol, värme och en chans till solbränna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0