What should we do with the drunken sailor?!

Snacka om att mina senaste skoldagar har varit värda.
Igår kom jag till fysiken halv två för att få veta att jag inte behövde vara där för jag är klar med allt. Suck, så ja åkte hem och "gjorde" matten hemma. Skönt, idag såg ja fram emot en kort dag. Som blev betydligt kortare än jag tänkt mig.
Har haft matte. Utan lärare. Så jag kunde lika gärna gjort den hemma också. Så värd skoldag har jag haft.
Nu väntar jag på fröken Wågström så ska vi äta lunch. Om en vecka ska jag snart se Mikaelas student och sedan åka till Övik med Rebecka som är 18 i hennes racermerca, och full. Att vi ska vara!



Jag vet inte vad ni tror, men jag är ganska säker på att mina seglare skulle drunkna, om inte annat så i alkoholet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alkohol är de enda hål vi tål

2010-06-04 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0