Smoke on the water, a fire in the tractor!

Kan man tänka sig hur duktig jag och Rikard har varit ikväll?!
Jag har skrivit klart engelska, belöningsbakat oss en kladdkaka,
vi har tvättat, damsugit och diskat. Det känns skönt att det är nystädat när pappa kommer hem imorgon förmiddag någon gång, något som också känns skönt är att jag kan sova länge eftersom jag har sovmorgon till halv två imorrn :)

Vi började se Lejonkungen 2 men jag blev för rastlös så det får bli duschen och sängen nu istället.
Rikard sitter som klistrad vid datorn, det har han gjort väldigt många timmar ikväll. Han har hittat en lingrävare han får om han lyckas få i den från gården. Det kan ju vara roligt, tills han längtar att jag ska åka till skolan?! Så kändes det i alla fall att bli dissad för en lingrävare.
Är nog bara att börja vänja sig för är det något som intresserar mannen så är det något som lever om, ryker svart och är rostigt som satan!
Ajja, god night darlings!


Kunde det bli så mycket bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0