under the day where you're no good.

Oj, inget blir fortfarande som man tänkt sig. Jag som skulle hinna med så mycket både igår och idag har inte hunnit så mycket. Klyvit ved, ojlat en halv vägg, bakat bullar, varit hos Ingela, tittat in på körskolan, dragit ris vid byastugan och slutligen avslutade jag dagens kväll med lite fiske i midnattssolen. Vi gav ganska fort upp eftersom det vart så kallt och ingen fisk ville nappa. Dessutom stannade våran båtmotor när vi nästan kommit hem :(
Just nu är jag mest ledsen över att det går så sakta för alla hästmänniskor i denna värld!!! Menmen, nu verkar tummen har kommit ur arslet. Så det är dags för mig att sova så det kanske händer något imorgon?
Jag längtar i alla fall till mammas möhippa, hon är bombis på att det inte blir någon och det är ju kul att hon tror det. hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0