Som en kniv i hjärtat

Fortfarande i sängen, borde ha börjat med mitt skolarbete men det är inte alls lockande. Jag tycker nog mest bara synd om mig själv idag, fast egentligen utan större anledning.
Hela helgen har varit ett fiasko egentligen och jag har inte fått något gjort förutom de få timmar jag jobbade i går och visst är det väl skönt att få en liten lön i juli också, nog för att då lär det mesta gå till telefonräkningen, men skönt att betala bort den i alla fall.

Jag kanske borde lägga ner det här ett tag, ta mitt skadade hjärta, psykopatiska hjärna och försöka göra nå skolarbeten. Men med dagens känslor är det nog en omöjlighet.


Bara för att jag älskar texten.
Bara för att jag älskar minnena.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men puss på din musiksmak..

2010-06-06 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0