Bel Air makes my heart goes faster and slower at the same time.

Nu sitter jag i Gullvik, har precis sett Cloudy with a cance of meatballs. Sjuk film, men den passar till spöregnet utanför. Tråkigt väder och jag håller tummarna att det ska ha gått över tills imorgon. Men med min tur vet vi ju att det inte gör det!..
Helgen har varit ganska fullspäckad, mestadels rolig men några mindre roliga stunder också men de ska man väl inte riktigt fokusera på?

Torsdagen slutade då i alla fall med en massa fnitter och en Anton och Mikaela med mig i min dubbelsäng. Sen kväll och fredagen börjades med att äta tårta hemma hos mig för världens bästa bultsyster som fyllde 18, och nu när jag inte behöver dölja det längre så kan jag säga att jag längtar så sjuktligt mycket tills det är dags för hennes present :)
Korkade upp vid 3 när vi rullade ut ur lilla Arjeplog och stannade på middag i Lycksele där födelsedagsbarnet fick beställa sin första lagliga smirnoff i baren! ;)
Väl i övik träffade jag min underbara man en sväng och fortsatte sedan drickandet. Jag följde Thomas och åkte, tur fan var det för det slutade med att jag fick åka min älskade 57a. It makes my heart goes faster and slower at the same time och för den som inte förstod betyder det att jag är sanslöst kär i dom. Vid halv 5 kom jag ut och la mig här.
Vaknade sent och dagen gick förbi ganska fort, så bar det senare av till StudentbarnetMikaela och skulle bada bubbelbad, men slutade med sångspel. I samma veva fick vi också veta att lillbulten och Holm krockat och nu är bilen bara skrot. Tråkigt! Men lyckligtvis klarade de sig utan större skador.
Kvällen fortsatte och vid 4 la vi oss efter alldeles för mycket kladdkaka och vin.. Haha

Under denna dag har det inte hänt mycket alls, just nu så längtar jag bara efter min egen man. Det är inte så svårt tills man ser andra ha mysigt. Fast måste ju medge att Emma och Bult är bra söta ändå :)
Så istället för att tjata sönder Rebecka som pluggar körkortsteori ska jag dumpa mina känslor med ännu ett One Tree Hill avsnitt.


Anders vackra -57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0