It's all right because I like the way it hurt's.

Ju mer jag är här, ju mer längtar jag hem. Ju mer jag är här inser jag att jag inte hör hemma här. För varje sekund som går vill jag bara hem mer. För varje sekund saknar jag Arjeplog mer och mer.
Om 3 veckor kommer jag hem. Om 4 veckor börjar skolan. Och om 5 veckor kommer jag vilja åka därifrån igen.
Men just nu, så längtar jag bara hem.
Dagens enda plus är att imorgon är det måndag. Måndag betyder att det är burn out tävling i Lycksele. Burnout tävlingen betyder att jag får träffa min kära Ozzy ♥


Kommentarer
Postat av: olivia

fint att du saknar hemma, de var ju du som ville härifrån! <3

2010-07-28 @ 18:54:30
URL: http://lonesomeolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0