Hot and cold

Första "riktiga" arbetsdagen avklarad. Jag har världens sämsta sommarjobb. Jag hinner göra klart allt på 2 timmar ungefär. Men måste vara kvar i 2 timmar till eftersom det är avsatt 4 timmar till arbetet. Det är värdelöst. Det slutade i alla fall med att jag gick 45 minuter tidigare idag ändå när jag gjort nästan hela veckans arbete på beijer.
Igår var jag duktig och pluggade lite körkortsteori. Nog för att det är typ 2 måndader kvar. Eller bara och bara. Det är egentligen ingenting. Nu ska jag lägga mig i solen och värmen här borta och glassa lite. Jag och min man ska passa på att åka och bada en sväng idag. Igen. Det har vi gjort nästan varje dag. :)



Jag saknar min bil!


Kommentarer
Postat av: olivia

nu tycker jag att du ska komma hem! finns inga vettiga personer i arjeplog just nu

2010-07-21 @ 22:18:47
URL: http://lonesomeolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0