Häll upp lite underbart i mitt glas är du snäll,

Igårkväll blev vi bjuden på god mat ute i Gullvik där Rikards mamma och några har hyrt en stuga i en vecka. Kyckling, ris, currysås och vin, jag säger bara mums!
Idag ska min kära mor och mormor bjuda oss på middag. Jag väntar bara på att mannen ska komma tillbaka och ta en snabb dusch. Jag ska lämna in sommarens första lönepapper och hämta ut min telefon som är klar idag. Snacka om att jag har saknat den!
Ikväll blir det alltså en lugn kväll, medans det blir inflyttningsfest hos Thomas imorgon kväll. Party!
Jag är supersugen att klippa lugg och fortfarande supersugen att ta hål i läppen. Beslutsångest gånger miljarder!



Min favoritlåt just nu, gjord av världens bästa Björn Rosenström!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0