Den som säger att lycka inte går att köpa för pengar har inte köpt ett djur.

Det enda som är bra med denna dag är att min telefon är helt fungerande. Min telefon är som ny, med ny baklucka. Nytt laddutag och helt nollstäld. Jag har alltså inte pratat en sekund i den och bara skickat 11 sms. Det är sanslöst skönt att ha tillbaka den istället för johans skittelefon.
Att träffa mamma och pappa igår var riktigt skönt, nästan lika skönt som det var att få träffa Ozzy igen. Att man kan hysa så mycket kärlek till ett djur är egentligen oförståeligt samtidigt som det inte är det. Du får aldrig lika mycket kärlek tillbaka som från ett djur.
Jag vet att jag är snart 18 och nu börjar tiden när jul och födelsedagar kanske inte är lika stora. Men hur gammal jag än blir så kommer min högsta önskan alltid vara min trefärgade(eller svartvita) shetland sheepdog.



I have a dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0