Dags för personalfest snart?

Nu sitter jag i sängen med kraftig värk i fötterna. Har idag lyckats åsdakomma nästan 15 timmar arbete. Det tycker plånboken om!
Och imorgon blir det 8 till, så snart ska jag lägga mig och sova.
Det var ganska roligt att jobba sista passet faktist, då jag sålde mat och dryck. Det är ett arbete jag skulle kunna sysla med ett tag. Igår såg jag sista avsnittet av Ingen bor i skogen, tråkigt nog. Det är idag typ 43 dagar tills mammas nya kille börjar om. Så innan jag nu somnar ska jag lyssna på det roligaste klippet någonsin av dem. Nämligen tips från coachen, personalfesten.
Visste ni att min älskade Jens Persson och Katla spelas av samma person?

Kalsongläge om du förstår vad jag menar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0