Country road, take me home.

Nu har jag varit här i två veckor och har mer än tre kvar. Det går visserligen rätt bra, men jag saknar min kära Ozzy fortfarande. Jag vill åka hem till Olivia, sätta mig på balkongen och dricka ett glas vin. Åka ut på spegelklara uddjaur och fiska halva natten i mitt ljusa hemland. Jag vill fiska på Racksunds fiskefestival som är i full gång just nu. Jag får väl passa på att skratta mig lycklig åt att jag haft värme och sol, vilket Arjeplog inte verkar veta vad det är i sommar. Nu så regnar det dock, tråkigt värre.
Var väldigt trött igår och somnade före tio, efter jag gjort en körkortsfas. Duktigt va?! Inte ens 9 veckor kvar till skriving, vilket betyder att det inte ens är 8 veckor kvar tills jag är 18 och ska gå på Harrys och dricka min första lagliga cider. Gott va?

Var i tisdags till Lycksele djurpark med Rikard, Leif och Vibeke. Var rätt så mysigt och på vägen hem stannade vi och hälsade på några släktingar till Rikard. Har en fin bild sen djurparken på hans telefon dessutom så den kommer så småning om. Nu ska jag skriva en önskelista till min födelsedag, plugga mer teori och se one tree hill som går på 5an 15.40 vilket är strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0