But it's over now

I måndags var vi till lycksele på Burnout tävlingen som sagt, det var rätt trevligt. Rikard blev chaufför medan jag och Holm drack. Efter tävlingen åt jag en pizza som var så god att jag kunde nästan dött för den. Jag har aldrig någonsin ätit en sån god pizza, självklart vart jag ju då mätt efter inte ens halva bara därför.

Idag har jag varit riktigt duktig och målat mina dörrsidor så nu är dom blå-lila/svart. Jag längtar tills jag kommer hem och får sätta fast dem. Jag längtar även tills jag får komma hem och ta en ridtur på både Olympos och Ludwig. Jag längtar tills jag får gå en promenad med Ozzy, men mest längtar jag till min och Olivias vandring.

Jag som hade tänkt vara duktig och motionera, men all lust och ork till det försvann. All lust och ork till allt har nog försvunnit. Jag vill bara hem.

http://gigguide.se/event/31109/

Tänk att få vara på den spelningen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0