No more champagne and the fireworks are through

Söndag och bara en vecka kvar av lovet, tråkigt! Men måste säga att det har varit rätt bra senaste tiden. Moa har varit förbi ikväl, Innan jag kom hem igår var jag ju först till övik, därifrån åkte vi till klimpfjäll för skoter och busskörning över nyår.
Det var otroligt bra dagar trots att jag var så mörbultad att jag inte visste vars jag skulle he mig, är fortfarande rätt så slö i kroppen men har nästan gått över nu! Att hänga kvar bakom Rikard på hans anknäbb var inte det lättaste jag varit med om!
Vi kom dit på onsdags förmiddagen, och hade en skotertur sen kl 3 blev det racersupning för hela slanten. Mellan 10 och kvart över var vi på hotellpuben en sväng, och sen somnade alla som små fisungar! Nyårsafton blev lite lugnare men ändå inte nyktert och sen blev det bara lugnare!
Något roligt är att sen nyårsafton har jag inte sett Bult ha annat än jeansen jag och Rebecka tvingade på honom ;) Nog för att det vara var typ två dagar men från aldrig till tre dagar i sträck, ojoj det är bra det! Jag fick även ett presentkort av Rikard på Fin InUnder där jag och Rebecka var och storshoppade snygging underkäderna ;D
Igårkväll när kom vi hem till mig var ju en fin natt av många anledningar! Bland annat på grund av att det var exakt ett år sen jag var till Rebecka första gången och för att det var första gången jag träffade Rikard! :) Nu ska jag antingen sova eller se ett avsnitt OC, det kommer någon bild imorrn eller så! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

han ha dom än, emma är skinöjd ;)

2010-01-04 @ 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0