Coolaste katten i det långa landet falukorv.

Det ser faktiskt rätt bra ut på toan med golvet och allt, nu är det duschen som saknas! Längtar tills vi får den och inredningen till köket ska nog komma på fredag så förhoppningsvis händer det saker snart.
Igår hann ja rida två gånger dessutom, det var sjukt roligt med working equipment! Första svängen var ju dock roligast eftersom det var lite mer fart och så för oss. Andra gruppen red jag Ludde, där han fick pröva på slalom för första gången. Snacka om underbar häst, ibland kan jag verkligen önska att han var min!
Ibland så skulle jag nästan nöja mig med vilken häst som helst.
Sen så tror jag att jag vet vad jag borde utbilda mig till! Hoppas bara det går att lösa utan högskola, nä. Dags för spanska, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0