Can't hold you close when you are not near me

Ännu en helg har hunnit segla förbi, ja det går ruskigt fort.
Ännu en mörk helg har hunnit svepa förbi mina blåa ögon. Ingenting blir som man önskar och ingenting verkar bli bra längre heller..
Jag förstår inte hur det ska kunna bli såhär.
Under helgen har jag i alla fall hunnit med att följa thomas, rikard och bult till tobba där dom sköt lite hagel, själv tyckte jag det var alldeles för kallt utomhus så jag gömde mig i den varma bilen. Sen blev det lite bilåkning på isbanan i mellansel med thomas 240, som fick uppleva 3 punkterade däck och lite tvådäcks körning. Alltså en kväll/natt med hjärtat i halsgropen. Och veckan började inte heller bra, det första som händer på väg till skolan är att bussen åker i diket med mig, johan och chaffören. Det gick förvisso bra, men det är ju inte alltid det som räknas..
Men helgen räddades dock av att jag fick mig två hårblommor, köpt mig ett par nya mjukisbyxor och köpt en klänning på tradera. Nu väntar jag spänt på att den ska komma hem till min käre karl och att jag hoppas jag kan ha den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0