Med smak av mandarin, grapefrukt och ingefära.

Programmering måste vara den tråkigaste kursen hittils. Har en timma kvar av lektionen, det betyder att det har gått en halvtimma och jag är redan så less att jag vill bara dö.
Trött är jag dessutom, tänk att gå hem.. Lägga sig framför min och Rikards nya tv och dricka en winter. Men då skulle jag somna och det har jag verkligen inte tid med.
Ikväll ska alla hinder utsmyckas, det är mer barn som ska sjungas med. Låtar som ska tas hem och brännas på skiva. Handlas inför morgondagens jättebakning. Träning som borde göras. Just nu känns det som att allt är en enda stor gröt och jag ligger klibbig i mitten som en mandel. Den som äter mig först får gifta sig?
Jag saknar redan min kramiga pojkvänn, speciellt om kvällarna. Så i veckan har Rebecka fått stå ut med mig, kanske därför jag är så jävla trött? Men som vi sa i morse, det är bara härda ut idag så kanske man är tillbaka i dygnsrytmen och inte har seriösa självmordstankar så fort väckaren ringer?

Märks det kanske att min hjärna inte är i form ännu och jag bara svamlar? Det är nog nerverna inför luciashowen också som spökar. Det vore som sagt inte dumt med en lugnande winter. Fy fan vad dom är goda! *dreggelpöl*

Kommentarer
Postat av: Anonym

*pojkvän ;)

2010-12-09 @ 09:16:06
Postat av: emelie

visst är den där Winter underbar?!!!! :O

2010-12-22 @ 02:20:53
URL: http://empya.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0