I'll be seeing you in hell

Imorgon ska jag jobba sista dagen efter en helgs arbete, inte vilken helg som helst heller. Julhelg, money money ♥
Ska även åka till Laisvall och kolla på min efterlängtade skoter dress. Jag är så jävla förälskad i jackan, å täckbyxorna också för den delen.
Trött är jag också, har knappt kunna sova om nätterna och på morgonen har det bara vara att kliva upp å åka till jobbet.
Egentligen borde jag börja städa någon gång så jag får lägga mig någon gång, å det bästa med att lägga sig ikväll är att när jag vaknar imorgon har jag min pojkvän vid min sida. Trots att han har sina fel och brister älskar jag honom. Jag kanske inte kan klandra honom för hårt, han är trots allt en karljävel ;)
Bäst att ta tag i de här helvetet om jag någonsin ska hinna klart och få någon minuts sömn i alla fall!
seymour_60_b.jpg
shannon_90_b.jpg
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss puss

2010-12-27 @ 03:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0