But you never can count away the man in the sky

Vilken lycka, jag har just nu ett par byxor som passar och alla andra är för stora.
 Kunde det kännas skönare?! Har haft en väldigt värd engelskalektion, har bara suttit och lyssnat på allas käre vän Eddie.

För mig börjar det vara dags att dra mig till sjukgymnasten, usch. Dryyygt att gå dit men nu kanske ja slipper gå dit så mycket mer :)
Förästen längtar jag kraftigt till lördag då ska jag dricka en efterlängtad bellini peach cube. Mums, finns det någon godare eller somrigare?! 
Tur för mig att jag gått så mycket att jag kan dricka sockerbomben med gott samvete, 
smaskens! :)  

Lite razz såg ju inte heller dumt ut, jag känner hur det vattnas i munnen! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0