I min röda chevrolet

Usch vad duktig jag har varit, nu har jag cyklat en halvtimma på idrotten! Skönt måste jag säga :)
Just nu har vi programering och det är verkligen skittråkigt! Men det måste göras, tyvärr.

Istället för att hänga med på lektionen sitter jag och drömmer mig bort när jag ser det fina vädret utanför. Skönt att det går mot sommar, vilket betyder att det går mot västerås, rättvik, björn rosenström och bäst av allt, mammas bröllop! Jag längtar verkligen tills dess! Jag tror jag faktiskt glömt säga att björn ska till arvidsjaur och spela kvällen innan mamma ska gifta sig, helt underbart. Jag måste dit!
Men tills dess får jag nog nöja mig med min nya somriga leksak jag köpte på konsum igår!


I min röda svarta chevrolet, har jag redan hunnit sett,
mycket mer än många gör, här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0