Jag fick karatefylla

Idag är en tung dag, men det är väl kanske egentligen vad måndagar brukar vara. Men känns nog extra drygt eftersom jag är tröttare än tröttast! Vi komme inte hem förns vid 2 tiden i natt, och jag hade knappt sovit något innan heller, suck. Jag som är sovarmästarn :)
Nu har jag nog blivit förkyld dessutom, är hur täpt i näsan som helst kan knappt andas och halsen är helt åt helvete.
Men lördagskvällen var rolig, utom att jag lyckades få två stora blåsor under fötterna och när vi kom hem på natten var det grinkalas som gällde. Resten var dock enligt mig riktigt lyckat och roligt hade jag! :)

Blev inte så mycket bilder men här kommer ett smakprov :)  

gotta!

Galna brudar eller whaat?!


Världens bästa grabbgäng. Tagga till besökshelgen när vi verkar få finbesök i Arjeplog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0