April, april, jag är en riktigt dum sill!

Nu sitter jag hemma i Racksund och ska snart gå ner till mina kusiner som är nere i deras stuga. Dom har ganska nyligt kommit hit, känns skönt att jag för en gångs skull är hemma när de väl kommer och hälsar på. Brukar alltid annars lyckas åka till Övik när dom kommer, men dom verkar åka hem när jag åker till dit. Kan det passa bättre? Har nyss haft besök av världens sötaste påskkärringar, ibland önskar jag att jag var mamma! :) Blir en liten bild bomb på lite blandat som jag fotat sen ja fick skolans kamera!
By the way så är jag förbannad på Rebecka som nästan förstörde min dag med hennes dåliga aprilskämt! :( Men jag saknar henne i alla fall, dumma skitunge! ♥

Olivias kissemiss

Världens bästa hundjävel!

Söta!


Sötaste påskkärringarna

Käre LuddoBoy ♥

Smile, det kommer nog bli ett ganska bra lov. Det tor jag i alla fall att Kent försökte säga mig :) Men jag saknar min man som bara den!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej, fin blogg :) söta bilder på hästarna.

Åse pratade med mig om att börja ha dem ute om nätterna ibland, blir säkert mysigt! :)



Kram <3

2010-04-01 @ 20:41:17
URL: http://pingglan.blogg.se/
Postat av: Olivia

kent!

2010-04-02 @ 16:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0