All this time without a heart

Som sagt, duktigt bloggare eller?! Sitter hos Olivia nu, hon är i duschen. Blev riktigt tidigt igår! Fast det var ganska skönt att det blev det också, har ju inte varit så duktig på att sova i veckan.
Har hunnit tagit många kort med kameran, kommer väl in lite senare när jag sitter på min dator istället.
Just nu sitter jag bara och lyssnar på Takidas låt; never alone, always alone, den är så sjukt grymt bra att jag blir kär i den till och med tror jag :)
Jag längtar efter att min pojke ska komma och sova med mig i min stora säng. Men det dröjer ju, och drygare kommer det bli, näst sista dagen med mat. Nervös samtidigt som jag är spänd.
Nu låter hon klar i duschen, så nu ska vi göra något åt min onaturlighet!
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0