Om du var havet skulle jag vart en våg.

Okej, nu har jag då gjort bort alla veckans prov. Dock kan jag inte säga att det har gått vidare bra. Fick igår se matteprovet vi gjorde i början av veckan, och biologiprovet kändes skit. Med andra ord ig på det också, så endast fysiken kvar då och den har jag precis gjort. Dock kändes det mycket bättre och med lite tur har jag klarat det, vilket jag verkligen hoppas. Och gjorde jag det så ska fysik få bli mitt nya favorit ämne!

Nä, nu ska jag fortsätta se one tree hill, snacka om bra terapi tv. Vad ska jag ta mig till när alla avsnitt är slut?!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar peytons bilder! fast snyggast är den där med vattnet, eller people always leave

2009-09-25 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0