I will have a perfectly wonderful evening, but this won't be it.

Nä, det här är nog inte heller någon vidare dag. Det började alldeles för tidigt, och har fortfarande inte slutat. Det bra med det hela är väl att skoldagen är slut men har fortfarande en hel ensammen kväll kvar. Fast sen är det äntligen helg, det är fredag imorrn.
Lyckos Rebecka och Mikaela som åker till Ö-vik, lyckos dom av många anledningar men mest för att de slipper skolan och för de är nära Karljävlen:)
Som tur är har jag Moa kvar. Då är jag ju inte helt ensammen kvar i alla fall. Något annat mindre kul är att snön tinar, det regnade igår. Det är bara blask kvar! Otroligt tråkigt, jag önskar det var lite mer halkigt och jag hade mig en gammal volvo och självklart de där jävla körkortet jag aldrig kan få ta! Längtar i alla fall till vintern när dom öppnar lippi, där jag trots allt får köra lagligt utan mor i bilen. Så det gjorde att allt kändes mindre hopplöst,
Sen Ulf är ju också ganska bra. Han gjorde några fina dansbandslåtar av Eddie låtar, så jag var ju bara tvungen att lyssna lite på honom nu när jag kommit hem och kolla vart jag hamnade, det får en på roligare tankar än de vanliga tråkiga man alltid annars tänker på :)





Ska nog ta och kila för att göra upp elden så jag inte fryser ihjäl i natt. Hoppas mamma bjuder på någon god mat innan mötet på stallet ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0