Fuck it I don't wan't you back!

Nu sitter jag och funderar varför det ska vara så? Varför ska det finnas någon "gud" som ska få bestämma allt helvete? Varför kan inte saker bara få vara och inte jävlas? Den dagen jag möter någon som kallar sig för gud ska jag strypa den jäveln och dra honom baklänges i kuken till månen.
Inte ens ridlektionen fick mig att le idag och imorrn är helvetets dag.
Undra om inte björn är guden som jag ska strypa?

I alla fall kan ju eventuella läsare få veta att det hänt mycket i helgen, min pojkvän har nog fått jobb, jag har åkt till övik med Petra och Moa, vi har haft roliga billekar och det har snöat lappvantar.

Men nu har jag inte tid med någon mer noggran uppdatering, ska hoppa in i duschen innan petra kommer så hon slipper vänta allt för mycket.

God natt alla bitches ute i världen.


Kommentarer
Postat av: Ted

Vem sa att gud är en man? Jag tror det är en kvinna, om nu gud skulle finnas, för endast en kvinna kan göra de onda sakerna som gud antas ha gjort :p

2009-10-20 @ 01:56:51
Postat av: Ted

Vem sa att gud är en man? Jag tror det är en kvinna, om nu gud skulle finnas, för endast en kvinna kan göra de onda sakerna som gud antas ha gjort :p

2009-10-20 @ 01:57:03
Postat av: Ted

Hoppsan nu blev det två kommentarer :p

2009-10-20 @ 01:57:28
Postat av: rebecka

min gud är då eddie å han ger du faan i

2009-10-20 @ 14:43:30
Postat av: Camilla

nä, han är inte gud. För då skulle inte världen vara ett sånt helvete

2009-10-20 @ 15:25:31
Postat av: rebecka

jag sa min

2009-10-20 @ 20:12:06
Postat av: Camilla

okej, ha honom du. Men jag tänker inte lägga skulden av mitt pissiga liv på Eddie iaf

2009-10-21 @ 02:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0