Ryska blandat med engelska, en dålig kombination!

Har engelska med Ekatarina, det måste ju verkligen vara en av veckans värsta lektioner. Det och biologi! Otroligt värdelösa, man lär sig inget och får en jävla huvudvärk. Totalt jävla värdelöst!
Det blir som vanligt att man hamnar på alla andra sidor där man inte hör hemma, som här till exempel. Det är dessutom ännu svårare när man inte sovit ordentligt, visst har jag väl sovit ganska många timmar. Men jag sover som en kratta! Vaknar hela tiden och får väldigt liten samanhängande sömn, jag är otroligt less att det ska vara så här. Både hemma, på ringvägen och skolan. Det är alltid lika dant, ingen sömn, samma känslor och en jävla knut i magen. Det är inte roligt längre, jag ger mig. Vad fan ska jag ta mig till för att allt ska lösa sig?! Jag försöker och försöker men misslyckas hela tiden. Vad är det för jävla fel på mig!?
Det enda som är bra idag, det är att jag fick jobb. Jag börjar den 5e med Moa i slagnäs, vilket är superbra för jag behöver verkligen pengar!


Kommentarer
Postat av: rebecka

nej kemin, usch å fy å bläää

2009-11-18 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0