Fly this girl as high as you can into the wild blue

Sitter nu i 1an, ska strax ha fysik. Jag måste nästan få skryta upp migsjälv. Jag har klivit upp i tid på morgonen bara för att träna, så har hunnit träna nästan en timma. :) Ska gå skolan hela dagen sen har jag ett efterlängtat möte med världens sötaste, vi ska ut tillsammans med Rebecka och Tina. Sedan dags för att flytta soffan från huset till Moa och tömma och städa ur resten av huset. Sen borde jag plugga biologi! Allt utom biologin känns bra, jag känner hur skönt det är att ha fullt upp om dagarna.
Och mitt problem jag stötte på igår, jag får fan lov att lösa det. No matter what it takes så ska jag få som jag vill den här gången för det får jag aldrig annars!
Men nu ska jag ha fysik och fantisera mig bort i hästarnas värld :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0