I am a champion, no time to loose!

Sitter hos Moa och har färgat Petras hår en sväng, nu ska vi nog i med nå slinger när det torkat lite. Det har inte hänt nå mycket sen jag bloggade sist.
Rikard har varit här, och som vanligt är det lika tungt varje gång han åker. Han åkte tidigare idag efter vi haft en romantisk middag på pizzan och sen en suttit tillsammans uppe i skogen och bara myst.
Vi var i fredags på stugan och spelade med andra ord, vi vann nästan!
I lördags var vi, mamma, Moa och Rebecka till mellanström på julmarknaden där. Sedan bakade jag och Rikard pepparkakor och drack glögg ute i Racksund.
Söndagen blev kall, -20 och skoterkörning, skyltsöndag och one thee hill på samhället med Moa, Rebecka och lite Petra :) Nu väntar jag bara på att mamma ska komma och hämta mig så jag får köra lite bil som jag har längtat efter hela dagen!!!

Kan ju berätta att min 160's säng kommer kännas otroligt tom utan världens mysigaste man som finns. Han fick ju något konstigt ryck och blev 1000 gånger mer ängla lik än han bruka vara, om det nu är möjligt vill säga. Kanske var för att jag ska sakna honom extra mycket dom här två veckorna. Eller en och en halv kanske det bara är?! Ajja, time to go..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0