And the story keep on rollin', out from a sad man's tongue

Så sitter jag här igen då, jäkla blogg. Man hamnar alldeles för lätt här, speciellt  
Det är i alla fall 15 grader i huset nu, känns så otroligt jobbigt att gå ner för att lägga i pannan. Men jag måste, även om det inte verkar bli någon bastu ikväll. Även om det kanske inte blir så mycket till hårfärgning. Det känns som en helt vanlig kväll när jag lika gärna kunde suttit kvar i Racksund och gjort ingenting. Dock är det lite försent för det nu, det som skulle få allt att kännas bättre igen var en riktig lång och varm kram av min söta pojkvänn. Men han ser jag inte på minst två veckor. Han kramar jag inte på minst två veckor, jag hatar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0